top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraDaniel Kusák

Zase jednou světový!


Ikdyž se mohlo zdát, že po letošních neúspěšných Svitavách (čti Národní soutěž amatérské fotografie) letošní "sezona" nadobro skončila, opak je ku mému překvapení pravdou. V pátek jsem obdržel e-mail od organizátorů Budapest International Foto Awards - opravdu hodně širokozáběrové mezinárodní (a když mezinárodní, tak opravdu od Argentiny po Vietnam!) soutěže, která je dále rozdělena do kategorií Professional, Amateur a Student a tyto kategorie mají všechny shodné podkategorie, které mají ještě další podkategorie... V létě jsem naslepo zkusil štěstí, společně s registračním poplatkem několika €uro poslat svou, troufnu si řící provařenou a v zahraničí již jednou bodující fotografii lávky pro pěší z Uherského Brodu a právě nahráním do registračního rozhraní to pro mě aktivně skončilo.

Neočekával jsem nějaký úspěch, přeci jen při pohledu do galerii uplynulých ročníků a hotovým skvostům jsem si nedával naději... A světe div se, po pár měsících e-mail přímo od organizátorů obsahující gratulace k získanému čestnému uznaní v jedné z kategorií včetně certifikátu o dosaženém úspěchu. Abych upřesnil tu "svou" kategorii - vězte, že v sekci "Amateur", jak už název napovídá určené pro amatérské fotografy, pro které fotografie není obživou, jsem do kategorie "Architecture" (architektura) zvolil podkategorii "Bridges" (mosty).

Následovalo nadšení a obeznámení mých blízkých s touto, pro mě opravdu radostnou předvánoční novinou a následně jsem se právě podělil i s Vámi. Díky všem za podporu - především mým nejbližším.

12 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page